Cum poate beneficia turismul de Digital Signage

De la retail la healthcare, numeroase industrii incep sa puna in aplicare avantajele pe care afisajul digital le aduce.
Deoarece tendinta de adoptare a digital signage continua sa creasca, organizatiile care activeaza in turism au inceput sa foloseasca moduri interactive pentru a-si incuraja clientii sa exploreze destinatiile oferite. Odata ajuns, ca turist poti beneficia de experienta afisajului digital in mai multe moduri:

Wayfinding

Afisajul digital ajuta turistul sa navigheze spre o destinatia si il incurajeaza prin informatii interactive, sa exploreze zona in care se afla. Astfel wayfinding-ul digital are avantajul de a-l ajuta pe turist sa afle care sunt atractiile din zona sau sa gaseasca o ruta de la punctul A la punctul B.

Acces Wi-Fi

Turistii care doresc să aiba Wi-Fi gratuit pe telefonul lor, conectandu-se la o retea oferita de sistemul digital signage, pot primi ulterior, notificari din partea mediului la care s-au conectat.

Informatii

Digital signage permite utilizatorilor sa afle mai multe despre destinatia lor si îi ajuta sa ia decizii în cunoștinta de cauza. Se pot afisa informatii actualizate despre vreme, stiri locale sau evenimente programate.

Promovarea afacerilor locale

Digital signage poate servi ca platforma de publicitate pentru afacerile locale. Prin conectarea vizitatorilor cu magazinele și restaurantele, turistii sunt incurajati sa exploreze ofertele zonei, astfel incat si veniturile afacerilor locale pot creste.

Colectarea de date pentru analiza

Conceptul de ANALYTICS este un procedeu foarte exact de a masura randamentul investitiei si eficienta continutului media afisat in scop de promovare. Digital signage poate fi folosit pentru a colecta date si a afla mai multe despre preferintele utilizatorilor. Datele adunate in urma unor astfel de analize ajuta la adaptarea si actualizarea mesajelor transmise ulterior.