Retail

Valoarea afisajului digital este extrem de puternica in retail!

In acest sector eforturile sunt concentrate pe gasirea celor mai bune bune modalitati de a atrage atentia clientilor cu un anumit produs, de a-i ajuta sa se decida in a cumpara ceva sau de a-i informa despre oferte speciale. De obicei, asta inseamna afise tiparite, flyere, etichete speciale si reguli interne de implementare.

Prin folosirea digital signage toate aceste procese pot fi simplificate, costurile pot fi optimizate, erorile cauzate de factor uman pot fi reduse iar in acelasi timp, mesajele ajung mai eficient la clienti.

Retail-ul este mediul ideal de a implementa sisteme de afisaj digital datorita beneficiilor aduse:

  • Cresterea vanzarilor prin afisarea de mesaje promotionale sau de informare mult mai eficient percepute de catre clienti
  • Impulsionarea strategica a vanzarii produselor target
  • Obtinerea veniturilor suplimentare prin inchirierea spre parteneri a timpului de expunere pe afisajul digital din locatie
  • Cresterea gradului de constientizare al clientilor cu privire la campaniile desfasurate
  • Obtinerea de feedback in timp real cu costuri minime prin introducerea interactivitatii cu afisajul digital, in locatiile de vanzare
  • Scaderea timpului perceput de asteptare
  • Consolidarea recunosterii brandului printr-o prezentare unitara a elementelor de marketing in toate locatiile, avand sprijinul propriului canal media
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii si o mai buna comunicare cu acestia prin transmiterea de informatii personalizate nevoilor lor

Afisaj de vitrina

Cu 32.8% mai multi trecatori au fost atrasi in magazin datorita afisajului digital, comparativ cu cel static.
  • Genereaza interes prin afisarea dinamica a informatiilor pe care vrei ca publicul sa le vada
  • Atrage mai multi clienti in locatie prin prezentarea de promotii atragatoare
  • Asigura o comunicare eficienta si directa cu fluxul de trecatori
Fii apreciat si surprinde publicul cu elemente interactive personalizate!

Videowall

  • Campaniile publicitare pot fi mult mai eficient prezentate pe suport digital FullHD de mari dimensiuni
  • Imbunatateste aspectul locatiei sau a unor parti cheie ale acesteia
  • Creeaza impact prezentand imagini si video la dimensiuni din viata reala
Iesi in evidenta si consolideaza imaginea brandului!

Display-uri de raft

Stiai ca pentru 85% dintre cumparatori decizia de cumparare se ia exact la raft ( POP – point of purchase)?
  • Atrage eficient atentia unor noi clienti aflati in apropierea afisajului
  • Influenteaza decizia de cumparare
  • Creste vanzarea produselor de impuls
  • Afiseaza specificatii si informatii suplimentare despre produs pe care nu le poti afisa pe eticheta
  • Preturile, imaginile sau video-urile afisate pot fi schimbate usor de la distanta
  • Imbunatateste aspectul raionului creand totodata un look modern, prin afisarea de imagini si video prezentate in culori atragatoare
  • Consolideaza legatura dintre locatiile fizice si platforma ta online
  • Locul si destinatia display-ului pot fi schimbate usor si fara costuri

Afisaj la casele de marcat (POS)

Retea media pentru cozile de asteptare

  • Promoveaza eficient produsele, profitand de timpul de asteptare al clientilor
  • Afiseaza casele disponibile sau timpul mediu de asteptare
  • Creeaza o atmosfera relaxanta si dezvolta relatia cu clientii afisand continut media de interes
  • Creste satisfactia cumparaturilor si redu perceptia timpului de asteptare
  • Inspira la cumparaturi viitoare, clientii care asteapta la casele de marcat
  • Poti vinde furnizorilor sau partenerilor timp de expunere pe display-uri

Afisaj la punctul de vanzare

  • Prezinta ofertele de tip 1+1 de la casa de marcat cu aceeasi eficienta ca si a casierului
  • Poti obtine venituri suplimentare prin promovarea produselor target, fie ca sunt ale tale sau ale partenerilor
  • Afiseaza pe suport modern datele firmei, avizele, date de contact sau alte informatii obligatorii prin lege

Display-uri tip insula

Display pentru produse de tip oferta

  • Atrage atentia clientilor asupra produselor promotionale
  • Afiseaza informatii suplimentare despre campanie si perioada de desfasurare

Display pentru food-court

  • Creste apetitul afisand imagini delicioase cu produsele proaspete din oferta
  • Ridica nivelul de incredere asupra produsele oferite, prezentand modul de preparare si ingredientele folosite
  • Afiseaza invitatia la degustare cu aceeasi eficienta ca si cea a unui promoter real

Wayfinder - GPS de interior

  • Imbunatateste satisfactia clientilor oferindu-le posibilitatea de a gasi rapid zona sau produsele cautate
  • Elimina nevoia de personal suplimentar sau optimizeaza timpul acestuia directionand eficient fluxul de trecatori
  • Consolideaza perceptia de companie moderna si receptiva la inovatii

Kiosk interactiv

  • Obtine date actualizate instantaneu despre satisfactia clientilor, avand acces la rapoarte de feedback
  • Descopera produsele de interes ale clientilor, oferind acestora acces la site-ul sau magazinul online
  • Inregistreaza usor participarea la concursuri si tombole

ESL - Etichete electronice

  • Ofera management precis al preturilor de la raft
  • Asigura controlul si integritatea preturilor in toate locatiile
  • Reduc cheltuielile cu personalul dar si timpul petrecut de acesta cu schimbarea preturilor
  • Te poti asigura ca exista tot timpul suficiente produse la raft, afisand personalului stocurile disponibile
  • Optimizeaza incasarile prin controlul rapid si precis al cresterii sau scaderii de pret
  • Afiseaza specificatii si informatii suplimentare despre produs pe care nu le poti afisa pe eticheta clasica

Display-uri Stretch

Ecranele de tip stretch si ultra-stretch ofera oportunitati unice de promovare a produselor si de atragere a clientilor cu informatii utilizand un spatiu minim.

Avand capacitatea de functionare continua 24/7 si fiind prin designul lor o noutate din punct de vedere al afisarii informatiilor sau reclamelor, acestea pot veni cu garantii ca pot capta si mentine foarte usor atentia clientilor.

Ca si in cazul video-wall-urilor, ecranul poate fi impartit in mai multe componente separate de continut, prin functia Picture-by-Picture (PBP) .

Display-uri lungi pe orizontal

Ecran transparent

Transparent TV

Ecranele transparente reprezinta una din tendintele noi de prezentare a produselor si de afisarea a reclamelor acestora.

Ele pot veni fie sub forma unei componente ce urmeaza a fi integrata, cum ar fi o usa de frigider, fie gata integrate. Au senzor de proximitate astfel incat atunci cand stai departe de ele sunt mate, iar pe masura ce te apropii devin transparente pentru a lasa posibilitatea de vedea mai bine produsul dinauntru.

Prin tehnologia LCD, comerciantii pot alege orice grafica ca si continut, cum ar fi de exemplu, un text care sa se suprapuna peste produs si caruia sa-i afiseze caracteristicile.
In timp ce un text sau un videoclip ruleaza, clientii pot vedea in continuare obiectul prezentat din interiorul casetei, acesta fiind luminat uniform de lumini LED.

In general, astfel de tipuri de afisaje sunt excelente pentru produse exclusiviste, cu preturi mai ridicate si care pot necesita o descriere mai detaliata. Posibile exemple: device-uri gen tablete, smartphone-uri, bijuterii, produse cosmetice, bauturi alcoolice, pantofi sport.

Benzi video de raft

Benzile digitale de raft SHELFVISION sunt disponibile in dimensiuni de la 3 la 12 componente LCD de 4,3" si cu 4 interfete (HDMI, USB, WiFi, USB stand-alone care functioneaza ca MediaPlayer).

Acestea constituie un instrument puternic prin care se poate realiza atragerea vizuala a trecatorilor cu promotii sau clipuri video, continutul afisat putand fi actualizat in timp real prin Internet.

Continutul pentru LCD-urile SHELFVISION poate fi afisat prin simpla rulare a unui browser HTML sau prin incarcarea continutului de pe un stick USB. De asemenea, continutul poate fi gestionat prin intermediul software-urilor dedicate.

Modulele LCD sunt foarte subtiri si permit aranjamente flexibile fie in configuratie verticala, fie orizontala pentru continut unic.
Exemple de continut ar putea fi etichetele de pret, videoclipuri de inalta rezolutie, imagini, coduri QR, oferte sau mesaje personalizate pentru clientii locatiei respective.

SHELFVISION