Imobiliare

Display de vitrina

Poti atrage atentia publicului prin prezentarea proprietatilor disponibile la vanzare, folosind poze si design de continut bine structurat, afisandu-le pe ecrane cu luminozitate si contrast puternic.

Display-uri interactive

Lasa posibilitatea clientilor sa frunzareasca oferta afisata pe echipamente cu ecrane tactile, astfel incat informatia care ajunge la ei sa fie una cat mai exacta si detaliata.

Display-uri de receptie

Informatii ce cuprind cifre de piata, o selectie a ultimelor proprietati, tranzactii de succes sau testimoniale ale clientilor pot fi variante de continut pentru un ecran de receptie.

Videowall

Pentru un impact mai spectaculos din punct de vedere comercial, poti folosi in vitrina expusa trecatorilor, un sistem videowall de display-uri care ofera o calitate si vizibilitate remarcabila, insemnand o sansa in plus de a-l atrage pe client.

Display-uri LED

Afisajele LED sunt luminoase si captivante. Această tehnologie este de obicei utilizata in aer liber pentru panouri digitale (billboard). Exista si aplicatii indoor precum afisajul de vitrina, insa in mod normal, avand o rezolutie mai mica decat ecranele traditionale, sunt folosite atunci cand cei care le vizioneaza stau la o distanta de cel putin trei metri.

Panourile cu LED-uri, cunoscute si sub numele de DOOH(Digital Out Of Home), sunt special concepute pentru a rezista diferitilor factori de mediu, fiind de exemplu suficient de luminoase pentru a fi vizibile in lumina soarelui.

Beneficii

  • Atrag atentia pietonilor si conducatorilor auto cu mesaje pline de culoare, animate in orice moment al zilei sau al noptii
  • Continutul si timpii de pornire/oprire pot fi controlati de la distanta, campaniile putand fi publicate instantaneu.
  • Se poate stabili o strategia media complexa cu rotatii de continut si animatii