Cum au revolutionat meniurile digitale restaurantele

Meniurile digitale au imbunatatit vizibil, in ultima vreme, experienta clientilor restaurantelor, fie ca e vorba de locatii de tip fast food sau de tip fine dining.
Afisajul digital instalat in restaurante atrage atentia indiferent de abordare: o posibila experienta de calm și eleganta pentru un anumit tip de local sau o experienta de promovare, dinamica si interesanta, intr-un mediu de vanzare concentrat pe volum si interactionare cu un numar mai mare de oameni.

Este piata de Digital Menu Boards in crestere si extindere?

Categoric da.
Candva un lux, afisajul digital instalat in restaurante a devenit din ce in ce mai popular. A crescut si numarul de business-uri mici care hotarasc sa faca un pas in fata si sa investeasca in echipament si software specific meniurilor digitale. Furnizorii digital signage au creat solutii de tip entry-level si oferte de pret care incurajeaza si start-up-urile din domeniul alimentar sa achizitioneze aceste sisteme, pentru locațiile lor de vanzare. Acești antreprenori s-au convins inca de la inceput ca merita investit in afisaj digital, fiind atrasi de amortizarea care se face rapid, indiferent ca e vorba de food truck-uri, cafenele, locatii fast-food sau magazine de cartier.

Cum se pozitioneaza francizele in privinta adoptarii afisajului digital?

Industria alimentara de tip fast-food a adoptat foarte usor digital signage.
Numele importante din industrie i-au incurajat pe detinatorii de francize sa investeasca in aceasta tehnologie. Brandurile cunoscute depun eforturi pentru a oferi clientilor experiențe captivante si de calitate.
Proprietarii de francize sunt incurajati sa foloseasca, inca de la intrarea in spatiul de vanzare, ecrane tactile interactive. Acestea ofera clientilor posibilitatea sa afle mai multe despre optiunile de meniu. Unele lanturi chiar folosesc tehnologia de tip touchscreen pentru a permite clientilor sa "sara coada". Afacerile de tip fast-food pot beneficia de acest mecanism de scurtare a cozilor, eliberand din timpul casierilor si permitand membrilor echipei de servire sa se concentreze mai mult pe nevoile clientilor. Totodata, astfel de implementari pot creste substantial fluxul oamenilor si castigurile totale mai ales in orele de varf, cum sunt orele pranzului.

Care ar fi costul adoptarii afisajului digital?

E o situatie Win / Win

Costurile pot fi mici sau medii, in functie de numarul de locatii, de suprafata locatiei sau de bugetul de marketing, dar cel mai important aspect este ca afisajul digital permite scalabilitate, iar raportul de tip ROI - return of investment, este intotdeauna in favoarea investitiei in digital signage. Clientilor le place sa interacționeze cu digital signage în restaurante. Companiile care adopta aceaste tehnologii vor face economii si pot creste volumul si eficienta vanzarilor prin facilitatile oferite de aceste dispozitive.