5 avantaje ale panourilor digital signage pentru afaceri

În era tehnologiei, sistemul digital signage devine un instrument indispensabil dezvoltării afacerilor. Acesta poate conține informații despre produsele companiei (disponibilitate, preț, detalii tehnice), un istoric al acesteia, promoțiile curente, vizualizarea imaginilor sau clipurilor comerciale ș.a.m.d. Utilizarea unui asemenea sistem aduce numeroase beneficii destinate atât companiei, cât și consumatorilor serviciilor furnizate de aceasta.

 Beneficiile companiei

  • Reducerea costurilor pentru personal. Panourile pot fi utilizate în locul unui anumit tip de personal deoarece nu necesită o plată lunară. Panourile au scopul de a oferi informații suplimentare clienților, anticipând cele mai frecvente întrebări ale acestora. Optarea pentru un asemenea sistem în locul unui spațiu tradițional de vânzare va reduce bugetul alocat chiriei și cheltuielilor generale, în timp ce vizibilitatea companiei va crește;
  • Creșterea numărului de clienți. În funcție de plasarea panourilor, prin extinderea razei de acțiune, se pot obține potențiali clienți ce vor genera mai multe vânzări. Acest lucru determină extinderea bazei de clienți, fără a implica o investiție costisitoare;
  • Îmbunătățirea branding-ului și a publicității. Prin intermediul sistemului se poate proiecta imaginea companiei, de exemplu, logo-ul, schema de culori, principalele evenimente organizate, concursuri ș.a.m.d. Acestea pot atrage în mod eficient atenția potențialilor clienți prin transmiterea mesajului.

Beneficiile consumatorilor

  • Timp productiv. Panourile doresc oferirea unei alternative în momentul în care se formează cozi la casa de marcat sau se însoțește o persoană: timpul poate fi petrecut navigând spre vizualizarea produselor disponibile în magazin sau promoțiile aferente perioadei;
  • Atenție asupra promoțiilor. Datorită vizibilității unui panou, dobândit prin mărime, culori și materiale de promovare, clientul este direcționat spre a lua la cunoștință promoțiile curente și produsele importante din magazin.

Bonus: Fidelizarea clienților. Un client fericit este un client care va recomanda atât produsul, cât și magazinul, iar un serviciu mai bun pentru clienți echivalează cu o experiență de cumpărare a clienților îmbunătățită.


Vezi AICI și domeniile în care avantajele de mai sus își au aplicativitatea.